Danai Karotseri

Piano

Bij mij leer je.

Piano.

Waarom heb je dit instrument gekozen?

Ik ben begonnen met piano spelen toen ik 6 was. Mijn moeder is een pianiste dus ik ben opgegroeid in een huis vol met muziek. Ik ben vanaf het eerste begin verliefd geworden op het instrument. Het gaf me zelfvertrouwen en structuur en ben nooit gestopt met spelen.

Wat vind je leuk aan lesgeven?

Ik hou ervan om mijn passie over te brengen op mijn studenten en te zien dat ze van de muziek genieten. Ik wil ze alle middelen geven die ze in staat stellen om zichzelf uit te drukken. Elke student is anders dus een dag lesgeven is een dag vol verrassing.

Wat is je specialiteit?

Tijdens mijn les wil ik een prettige en creatieve omgeving creëren zodat de student zich vrij voelt om de muziek te onderzoeken op hun manier en uit te zoeken wat ze inspireert en opwindt.

Wat zijn je hobby’s en interesses?

Ik ben gek op concerten, festivals en schilderen.

Welke muziek inspireert je?

Ik hou ervan om naar contemporary muziek te luisteren. Nieuwe muzikanten presenteren hun innovatieve en unieke ideeën en die inspireren mij dan ook weer.