Muziek-, Theater-, Musical- en DJ-les voor iedereen van één tot tachtig jaar

Kinderkoor zingt voor Sinterklaas op 17 november!

Op zondag 17 november komt Sinterklaas aan in Bussum. Als alles goed gaat, zal de Sint op zijn paard en samen met zijn Pieten aankomen op het plein voor het Gemeentehuis in Bussum.

Het kinderkoor van De Gooische Muziekschool gaat voor Sinterklaas zingen.
Zit jij in groep 3 t/m 5 en vind je het leuk om mee te zingen met het kinderkoor, meld je dan aan middels onderstaande button.

Je gaat op maandag gratis meedoen met de repetities van het kinderkoor van 16.45 tot 17.30 uur.
Maandag 14 oktober t/m 11 november (geen les op 28 oktober). We hebben dus maar 4 maandagen om te oefenen.
Deelname aan deze 4 lessen is gratis.
Daarna stoppen de lessen automatisch. Maar vind je dan toch nog leuk om mee te doen, ben je van harte welkom tegen het reguliere tarief.

Om mee te kunnen doen moet je wel zondag 17 november beschikbaar zijn van 10.30 uur tot 14.00 uur.
Op een groot podium op het plein van het Gemeentehuis gaan we Sinterklaas in Bussum binnen zingen.

Voor het grote optreden ontvang je van ons nog aanvullende informatie.

Aanmelden kan via onderstaande button. Geef bij de opmerkingen aan dat je meedoet met Sinterklaas.

inschrijven de Gooische Muziekschool