Muziek-, Theater-, Musical- en DJ-les voor iedereen van één tot tachtig jaar

Muziek voor Kleuters start woensdag 6 november – Muiderberg

Vanaf woensdag 6 november gaan we weer van start met een nieuwe cursus Muziek voor Kleuters met als thema Kikker is Jarig! in Muiderberg. In 21 weken gaan we op zoek naar een leuke manier om zijn verjaardag te vieren. Natuurlijk gaan ook Eend, Haas, Varkentje mee op deze ontdekkingsreis langs allerlei klanken, muziekinstrumenten en alles wat er bij een verjaardagsfeest en muziek maken hoort.

De cursus start in Muiderberg op woensdag 6 november en de lessen worden gegeven in Ontmoetingscentrum De Steeg aan de Populierenlaan 2b. Lestijd is van 15.40 tot 16.20 uur. Cursus bestaat uit 21 lessen t/m 16 april 2025 en kosten zijn € 225,-. Deze cursus is bedoeld voor kinderen uit groep 1 & 2 van de basisschool. De cursus eindigt met een spetterende einduitvoering voor ouders, broertjes/zusjes en grootouders aan het einde van de reeks.

Start van de cursus is afhankelijk van voldoende aanmeldingen.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool